OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA MITÄ PARHAINTA UUTTA VUOTTA!

KIITOS KAIKILLE TEILLE, JOTKA ERI TAVOIN AVUSTITTE TOIMINTAAMME!

Perinteinen pikkujoulu pidetään Tulestuvalla

lauantaina 15.12 2018 klo 15 .

Taideadresseja iloon ja suruun myynnissä Tulestuvalla. Lisätietoja kohdassa: Tuotteet

KOULUTETUT REIIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME. TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489

04/2018

Teemme retken metsään la 28.4. Sontulaan Mielon laavulle. Autolla pääse melkein perille. Yhteislähtö Toijalan torilta klo 14, missä jaetaan osallistujat autoihin. Yhdistys tarjoaa jäsenille makkarat ym. laavulla. Ilmoittautumiset listaan Tuvalla tai soitto, tekstiviesti Raija p. 0400 592949 ja Kirsti p. 040 5597489

Tapahtuneet;

Fibroryhmän vertaistuki tapaaminen tiistaina 3.4, klo 18 Tulestuvalla.

Torstaina 12.4.2018 vertaistuki tapaaminen klo 15-17, Tulestuvalla.Tervetuloa katsomaan taidenäyttelyä " Uusia tuulahduksia", pelaamaan lautapelejä tai askartelemaan Lean ohjauksessa onnittelukortteja.

Torstaina 26.4.2018 vertaistuki tapaaminen klo 15-17, Tulestuvalla. Paikalla Akaan reuman tukihenkilö ja askartelemme Lean ohjauksessa kortteja sekä tuunaamme kangaskasseja, jotta pääsemme pikku hiljaa eroon muovikasseista. Toki voit tulla muuten vaan tapaamaan tuttuja ja tuntemattomiakin.

Ilmoittautua voi myös kohdasta, ota yhteyttä.

Seuraa Akaan Seudun MeNyt- osiota.