OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA MITÄ PARHAINTA UUTTA VUOTTA!

KIITOS KAIKILLE TEILLE, JOTKA ERI TAVOIN AVUSTITTE TOIMINTAAMME!

Perinteinen pikkujoulu pidetään Tulestuvalla

lauantaina 15.12 2018 klo 15 .

Taideadresseja iloon ja suruun myynnissä Tulestuvalla. Lisätietoja kohdassa: Tuotteet

KOULUTETUT REIIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME. TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489

12/2018

- Perinteinen pikkujoulu pidetään lauantaina 15.12 2018 klo 15 .Tervetuloa iloiseen joukkoomme viettämään pikkujoulua. Tarjolla kinkkua ja jouluinen buffee pöytä juomineen sekä kaffee tarjoiluineen. Saamme Teijan kitaran kanssa esiintymään ja laulattamaan joululauluja. Osallistumismaksu 5 €. Ilmoittautumiset viimeistään 12.12. mennessä listaan Tulestuvalla, soittamalla tai viestillä p.0400 592949 tai p. 040 5597489.

Tapahtuneet;

- Perinteiset myyjäiset lauantaina 8.12.2018, klo 10 - 13 Tulestuvalla. Tervetuloa joulumyyjäisiimme tunnelmoimaan joulun odotusta. Myynnissä kävyistä tehtyjä joulukoristeita, ym. jouluisia koristeita, sekä koruja, joulupostikortteja ja paljon muitakin käsitöitä. Leivonnaisia ja arpajaisia unohtamatta. Tarjolla myös kahvia ja lisukkeita tuttuun tapaan.

Seuraa Akaan Seudun MeNyt -osiota.