OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA MITÄ PARHAINTA UUTTA VUOTTA!

KIITOS KAIKILLE TEILLE, JOTKA ERI TAVOIN AVUSTITTE TOIMINTAAMME!

Perinteinen pikkujoulu pidetään Tulestuvalla

lauantaina 15.12 2018 klo 15 .

Taideadresseja iloon ja suruun myynnissä Tulestuvalla. Lisätietoja kohdassa: Tuotteet

KOULUTETUT REIIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME. TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489

10/2018

Tapahtuneet;

Hyviä ohjeita hyvinvointiisi

Kaisa Pyykkö tulee vieraaksemme to 18.10. klo 15. Kaisa saapuu uusin ideoin kertomaan kauneuden ja hiusten ylläpidosta, unohtamatta fitnessiä (kunto). Tervetuloa! Tilaisuus kaikille avoin, myös ei reumalaisille!

Tiistaina 9.10. klo 18 Fibroryhmän tapaaminen Tulestuvalla, Mustanportintie 7, Toijala. Syksyn tapaamiset lähti hyvin käytiin. Nyt kaikki joukolla tapaamiseen ja ideoimaan yhdessä mukavia ja hyödyllisiä tapahtumia. Osallistumalla voit vain vaikuttaa.

Keskiviikkona 10.10.2018 klo 14-15

Tule vaan rohkeasti tapaamaan koulutettuja ja luotettavia reikihoitajiamme ja samalla voit varata itsellesi hoitoajan.

Torstai 11.10.2018, klo 16:30

Vietämme reumaviikkoa teemalla " Hyvä kohtaaminen". Lähdemme yhdessä Akaan keskustassa kiertäen pienelle sauvakävely- tai ilman sauvoja lenkille Tulestuvalta. Jos mahdollista pue yllesi huomioliivit. Kävelyn jälkeen Tuvalla yhdistys tarjoaa kahvit lisukkeineen. Voit toki tulla vain kahville ja samalla kohtaamaan reumalaisia.

Käpykranssien viime silaukset

Tervetuloa tekemään uusia tai viimeistelemään puoli valmiita käpykransseja Tuvalle torstaina 25.10. klo 15. Toki voit tulla  kahvittelemaan ja rupattelemaan.

Seuraa Akaan Seudun MeNyt -osiota.