OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA MITÄ PARHAINTA UUTTA VUOTTA!

KIITOS KAIKILLE TEILLE, JOTKA ERI TAVOIN AVUSTITTE TOIMINTAAMME!

Perinteinen pikkujoulu pidetään Tulestuvalla

lauantaina 15.12 2018 klo 15 .

Taideadresseja iloon ja suruun myynnissä Tulestuvalla. Lisätietoja kohdassa: Tuotteet

KOULUTETUT REIIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME. TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489

03/2018

Toteutuneet

Torstaina 1.3.2018  Klo 15.30, tulee Tuvalle kertomaan rentoutusopastaja SHY Satu Halonen Univeräjästä, antamastaan rentoutuksesta. Kaffeeta tuttuun tapaan klo 15 tarjolla.

HUOM MUUTOS!
Tiistaina 6.3.2018, Fibro ryhmä kokoontuu Tulestuvalla, klo 18.

Tervetuloa taide iltaan perjantaina 9.3. klo 18.! Esillä Titin uusia tauluja. Teemalla " Uusia tuulahduksia". Tarjoilun vuoksi ilmoitathan tulostasi viimeistään 8.3. tekstiviestillä tai soittamalla numeroon 040 5597489 tai listaan Tulestuvalla. Tarjolla makeata, suolaista ja " virvokkeita". Rohkeasti mukaan iloiseen joukkoon ja tuo ystäviäsikin.

Tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen 15.3.2018, klo 17. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat, ei henkilövalintoja. Kahvitarjoilu sekä kerromme, mitä kivoja tapahtumia on tulossa.
Kevätkokouspäivänä ei ole perinteistä vertaistuki tapaamista.

Kiirastorstain 29.3. vertaistukitapaaminen on siirretty torstaiksi 12.4. Tervetuloa katsomaan taidenäyttelyä " Uusia tuulahduksia", pelaamaan lautapelejä tai askartelemaan Lean ohjauksessa onnittelukortteja. Aina tietysti tapahtumiin voi tulla ihan muuten vaan seurustelemaan. Rohkeasti mukaan vaan.

Seuraa Akaan Seudun MeNyt- osiota.