OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA MITÄ PARHAINTA UUTTA VUOTTA!

KIITOS KAIKILLE TEILLE, JOTKA ERI TAVOIN AVUSTITTE TOIMINTAAMME!

Perinteinen pikkujoulu pidetään Tulestuvalla

lauantaina 15.12 2018 klo 15 .

Taideadresseja iloon ja suruun myynnissä Tulestuvalla. Lisätietoja kohdassa: Tuotteet

KOULUTETUT REIIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME. TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489

09/2018

Toteutuneet:

Torstaina 6.9.2018 klo 15:00Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala
Aloitamme hyvissä ajoin askartelemaan tuotteita joulumyyjäisiimme. Käpyjä on kerätty paljon, vain askartelijat puuttuu. Paikalta löytyy kuumaliimapyssyjä, askartelupohjia jne. Askarteluvälineitä on ainakin sen verran, että alkuun pääsemme. Teemme helppoja käpykrasseja oviin- ja kivituikun ympärille. Tuo mukanasi, jos sinulta löytyy askarteluvälineitä ja tietysti uusia ideoitakin. Tervetuloa!

Fibromyalgia ryhmän tapaaminen tiistaina 11.9.2018 klo 18 Tulestuvalla, Mustanportintie 7, Toijala. Uudet rohkeasti mukaan!

Maksuton yleisluento

Ke 12.9.2018 18:00

Arvo Ylpön koulu, Sontulantie, Toijala

Huom! Paikka muuttunut Akaan kaupungin valtuustosaliin, Myllytie 3, Toijala
Nyt joukolla kuulemaan TULE KUNTOON luentoa. Luennolla käsitellään monipuolisesti tuki- ja liikuntaelinongelmia sekä tarjotaan tietoa ja tukea tuki- ja liikuntaelinterveydestä ja tule - vaivojen ennaltaehkäisystä sekä itsehoidosta. Luennoitsijat alan asiantuntijoita ja saat mukaasi monipuolisen luentovihon.

Menemme vieraaksi Terissaaren luomuomenatilalle. Lähdemme yhteislähtönä Toijalan torilta kimppakyydein klo 12:40. Tulkaa mahdollisimman moni omalla autolla, niin jaetaan torilla lähtijät autoihin. Tervetuloa!

Torstaina 27.9.2018 klo 15:00

Jatkamme Tulestuvalla hyvään alkuun päästyämme käpykranssien valmistamista. Käpyjä on vielä paljon, joten voit tehdä myös itsellesi. Löytyy myös askarteluvälineitä. Voit toki tuoda omiasikin. Kaffeeta ja yhdessäoloa tarjolla sekä lisäksi vielä mukavat arpajaiset.

Seuraa Akaan Seudun MeNyt- osiota.