OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA MITÄ PARHAINTA UUTTA VUOTTA!

KIITOS KAIKILLE TEILLE, JOTKA ERI TAVOIN AVUSTITTE TOIMINTAAMME!

Perinteinen pikkujoulu pidetään Tulestuvalla

lauantaina 15.12 2018 klo 15 .

Taideadresseja iloon ja suruun myynnissä Tulestuvalla. Lisätietoja kohdassa: Tuotteet

KOULUTETUT REIIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME. TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489

05/2018

Tapahtuneet;

Torstaina 3.5.2018 vertaistuki tapaaminen klo 15-17, Tulestuvalla. Askartelemme Lean ohjauksessa kortteja sekä tuunaamme kangaskasseja, jotta pääsemme pikku hiljaa eroon muovikasseista. Toki voit tulla muuten vaan tapamaan tuttuja ja tuntemattomiakin.

Paljon toivottu päivän retki toteutuu la 19.5. Urjalaan, missä tutustumme opastettuun Väinö Linnan reittiin. Matkan hinta 15 €, sis. bussimatkan ja kahvit. Ei paljon käveltäviä osuuksia. Bussi, Viiala taxi asema klo 13:00, Toijala, S-market klo 13:15 ja klo 14 lähdemme Urjalan kirjaston edestä reitille. Matkan hinta peritään bussissa. Tiedustelut ja sitovat ilm. 12.5 mennessä, listaan Tuvalla tai soitto, tekstiviesti Raija p. 0400 592949 ja Kirsti p. 040 5597489. Matka kaikille avoin.

Torstaina 31.5. klo 19, vierailemme Palkinpään puutarhalla. Kati tarjoaa hyvät kaffeet ja kertoo kasveista ja niiden hoidosta. Ilmoittautua voi viimeistään 27.5. Tulestuvalla listaan tai lähettää tekstiviesti sekä voi soittaakin Kirsti  p.040 5597489. Puutarhapäivänä ei ole perinteistä tapaamista Tulestuvalla.

Seuraa-  https://menyt.fi/#akaanreuma - osiota.