Katso lisätietoja tapahtumakalenterist

• Pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina, 29.11. klo 17:30. Tarjolla jouluruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia. Ilmoittautuminen päättynyt.
  • Tulestuvalle tulee Jaana Hellevaara kertomaan Mielen hyvinvointi - koulutuksesta, torstaina 12.12.  klo 15.
  • Joulumyyjäiset Tulestuvalla, sunnuntaina 15.12. klo 14-16.

Vuodelle 2020 tapahtumia/

Lisätietoja tapahtumakalenteri/joulukuu 2019

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

Menemme katsomaan la 8.2.2020 klo 17, Toijalan näyttämön esitystä " Sulle nauran neiti kesäheinä" eli Eino Leino pyjamassa.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Joulukuun 2019 tapahtumat

Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala, torstaina 12.12. klo 15

Reumaliiton tämän vuoden teemana on mielen hyvinvointi.

Saamme vieraaksemme Jaana Hellevaaran kertomaan koulutuksesta - mielenterveys elämäntaitona. Kannattaa tulla kuulemaan esittelyä koulutuksesta, jos sinua kiinnostaa hyvän mielenterveyden vaaliminen. Tervetuloa!

Joulumyyjäiset Tulestuvalla, sunnuntaina 15.12.2019 klo 14-16.

Tule ihmeessä tunnelmoimaan ja aistimaan kuinka lähellä joulu onkaan.

Myytävänä jouluisia tuotteita, mm. yhdistyksen jäsenten askartelemia joulukortteja, himmeleitä, huopatöitä ja käpyjuttuja. Myynnissä myös leivonnaisia ja mitä muuta vielä keksimmekään tehdä myytäväksi.

Pikkukahvila auki ja tietysti pikkuisin hinnoin  sekä perinteiset arpajaisekin toteutetaan. Tule ihmeessä joulumyyjäisiin Toijalan keskustassa.

TIEDOSSA OLEVIA TAPAHTUMIA VUODELLE 2020

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan. Tuijan matka kesti 2,5 kuukautta ja sinä aikana hän näki ja koki paljon uutta.

Menemme katsomaan Sampolaan Toijalan näyttämön esitystä " Sulle nauran neiti kesäheinä" eli Eino Leino pyjamassa. Esityksen ja väliaikatarjoilun hinta 10 €/jäsenet sekä avecit. Viimeinen ilmoittautumispäivä 21.1.2020,  Kirstille p. 040 5597489 tai listaan Tulestuvalla  sekä myös maksamalla tilille OP FI45 5472 0450 0679. Nyt sankoin joukoin katsomaan vauhdikasta farssia.

Näyttämön osoite; Sampola, Haittilantie 2, Toijala