Katso lisätietoja tapahtumakalenterist

• Pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina, 29.11. klo 17:30. Tarjolla jouluruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia. Ilmoittautuminen päättynyt.
  • Tulestuvalle tulee Jaana Hellevaara kertomaan Mielen hyvinvointi - koulutuksesta, torstaina 12.12.  klo 15.
  • Joulumyyjäiset Tulestuvalla, sunnuntaina 15.12. klo 14-16.

Vuodelle 2020 tapahtumia/

Lisätietoja tapahtumakalenteri/joulukuu 2019

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.

Menemme katsomaan la 8.2.2020 klo 17, Toijalan näyttämön esitystä " Sulle nauran neiti kesäheinä" eli Eino Leino pyjamassa.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Lokakuun 2019 tapahtuma

Toteutuneet:

• Syksyn ensimmäinen fibro- ryhmän tapaaminen reumaviikolla ti 8.10 klo 18 Tulestuvalla, Mustanportintie 7, Toijala.

Kirsti tulee esittelemaan lääkärin ja Reumaliiton suosimaa kipukynää. Tuotteen käyttö on nopeaa, helppoa ja antaa lääkettömän avun väliaikaiseen kivunlievitykseen, lääkärin määräämän hoidon ohessa. Seija Kolehmainen esittelee kokemuksiaan kipusiiven käytöstä.

• Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

Akaassa reumaviikolla torstaina 10.10.2019, klo  14-18

Reumaliiton teemana, Mielen hyvinvointi

Ohjelma:

• Tulestuvan ovet- ja pikkukahvila auki klo 14–18
  • Arpajaiset
  • Klo 15, Ääninauhoitteiden kuuntelua; Ikääntyvän mielen hyvinvoinnista ja Mitä mielenterveys on?
  • Kipukynän ja kipusiipien esittelyä  sekä kokemuksia käyttäjiltä. Kivun ei tarvitse määrittää koko päivääsi.
  • klo 16:30, Mari Salokannas tulee luennoimaan terveellisestä ravinnosta. "Parempi ruoka, hyvä mieli".
  • TERVETULOA!

• 17.10.2019 klo 15

Saamme Tulestuvalle vieraaksi akaalaisen mehiläistarhaaja Risto Niilimäen. Hän kertoo meille kaupunkimehiläisten hoidosta ja muustakin siihen liittyvistä mielenkiintoisista asioista. Kahvia saatavana.

Kaikille avoin tilaisuus.

• Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

• 31.10.2019 klo 15

Eeva Laakso Apukaupasta tulee esittelemään ja myymään apuvälineitä kaikkiin tarpeisiin, torstaina, 31.10. klo 15, Tulestuvalle. Lisätietoja apukauppa.fi.

Kahvia saatavilla.

Kaikille avoin tilaisuus!

K-kaupan alakerta, Toijala

• 22.10.2019 klo 9:30-10:30

Pilatestunnit Marin johdolla jatkuvat tiistaisin 22.10 alkaen vanhaan malliin kymmenen viikon jaksoina. Voit myös kysyä kymppikortin mahdollisuutta. Uudet rohkeasti mukaan! Tule vaikka kerran tutustumaan. Mikäli sinun on vaikea toteuttaa liikkeitä makuuasennossa, niin pilates sujuu hyvin istuen ja ohjaaja osaa antaa juuri sinulle sopivat liikkeet. Kaikki tiedustelut pilatesohjaaja Marilta p. 040 5679374.