Katso lisätietoja tapahtumakalenterist

• Pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina, 29.11. klo 17:30. Tarjolla jouluruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia. Ilmoittautuminen päättynyt.
  • Tulestuvalle tulee Jaana Hellevaara kertomaan Mielen hyvinvointi - koulutuksesta, torstaina 12.12.  klo 15.
  • Joulumyyjäiset Tulestuvalla, sunnuntaina 15.12. klo 14-16.

Vuodelle 2020 tapahtumia/

Lisätietoja tapahtumakalenteri/joulukuu 2019

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.

Menemme katsomaan la 8.2.2020 klo 17, Toijalan näyttämön esitystä " Sulle nauran neiti kesäheinä" eli Eino Leino pyjamassa.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Marraskuun 2019 tapahtumat

Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

• Kauan odotetit pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina, 29.11. klo 17:30. Tarjolla jouluruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia. Pääsemme itsekin laulamaan joululauluja.  Osallistumismaksu 10 €/hlö. Peritään paikalla. Ilmoittautumiset viimeistään torstaihin 21.11. mennessä. Listaan Tulestuvalla tai soitto, tekstiviesti Kirstille p.040 5597489.

Toteutuneet:

• Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

• Sääntömääräinrn syyskokous Tulestuvalla maanantaina, 18.11. klo 16:30. Tule vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan. Yhdistys tarjoaa ilmaiset kaffeet.

Käsiteltäviä asioita mm.

• Toimintasuunnitelma vuodelle 2020
    • Perittävän jäsenmaksun suuruus
    • Talousarvio vuodelle 2020
    • Hallituksen puheenjohtajan valinta (kutsutaan yhdistyksen puheenjohtajaksi), seuraavaksi kalenterivuodeksi
    • Hallituksen muut jäsenet valinta  ja varajäsenet  seuraavaksi kalenterivuodeksi
    • Valitaan kaksi (2) toiminnantarkastajaa ja varatoiminnantarkastajat.
    • TERVETULOA!

Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

• Joulumyyjäisiin askartelut Tulestuvalla klo 15, torstaisin ja jatkuen 14.11 ja 21.11.

Lean ohjauksessa valmistamme kortteja, Kirstin kanssa teemme helppoja jouluhimmeleitä ja Raija opastaa huopatöissä.

• Uimaan ja kuntosalille Valkeakoskelle

Uimaan ja kuntosalille Valkeakoskelle, mennään kimppakyydein Toijalan torilta tiistaina 5.11. klo 13. Autoilijoita tarvitaan. Nähdään!

• Fibro, Ti 12.11.2019 18:00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

Vetäjänä toimii Raija Toivonen ja ryhmätapaamiset ovat ensisijaisesti kyseistä tautia sairastaville. Jatkossakin tapaaminen vetäjän kutsusta pyritään pitämään kerran kuussa. Seuraa MeNyt palstaa. Rohkeasti uudetkin vaan mukaan! Lisätietoja Raijalta, puh. 040 1922773