Katso lisätietoja tapahtumakalenterist

• Pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina, 29.11. klo 17:30. Tarjolla jouluruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia. Ilmoittautuminen päättynyt.
  • Tulestuvalle tulee Jaana Hellevaara kertomaan Mielen hyvinvointi - koulutuksesta, torstaina 12.12.  klo 15.
  • Joulumyyjäiset Tulestuvalla, sunnuntaina 15.12. klo 14-16.

Vuodelle 2020 tapahtumia/

Lisätietoja tapahtumakalenteri/joulukuu 2019

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.

Menemme katsomaan la 8.2.2020 klo 17, Toijalan näyttämön esitystä " Sulle nauran neiti kesäheinä" eli Eino Leino pyjamassa.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Syyskuu 2019

Toteutuneet

• Mausteiltapäivä Tulestuvalla, to 5.9.2019 klo 15

Maukasta arkea!

Tervetuloa tutustumaan ja maistelemaan Lean johdolla korkealaatuisia Kotikatsronomia tuotteita. Ne tarjoavat kädenkäänteessä valmistuvia ateriaratkaisuja ruoanlaiton arkisia kiireitä helpottamaan!

• Tervetuloa Titi Linnan kuvataidenäyttelyn avajaisiin Viialan kirjastoon Vilkkuun, Solmukatu 3, Viiala tiistaina 10.9.2019 klo 17:30. Näyttelyn teemana " Kaksi saman nimistä" Näyttely avoinna 9.9.- 26.9.2019 kirjaston aukioloaikoina.

• Menemme vieraaksi Sirkesalontielle Pellavatehtaalle torstaina 19.9. klo 14.  Esillä italialaista muotia mm. vaatteita kaiken kokoisille, laukkuja, huiveja, asusteita ja koruja. Yhdistys tarjoaa jäsenille pulla kaffeet. Ilmoittautumiset Kirstille, soittamalla tai tekstarilla p. 040 5597489 viimeistään 17.9 mennessä. Tule autolla Toijalan torille , sieltä matkaamme  klo 13.45 kimppakyydein. Autokyytiä tarvitaan.