Menemme vieraaksi Sirkesalontielle Pellavatehtaalle. 19.9. klo 14. Lisätietoja  tapahtumakalenterista.

Syksun ensimmäinen Fibro- ryhmän tapaaminen ti 8.10 klo 18 Tulestuvalla.

Reumaviikolla torstaina 10.10 ohjelmaa Tulestuvalla. Lisätietoja  tapahtumakalenterista.

Kaupunkimehiläistarhaaja Risto Niilimäki vieraanamme Tulestuvalla 17.10. klo 15. Lisätietoja  tapahtumakalenterista.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Syyskuun 2019 tapahtumat

• Tervetuloa Titi Linnan kuvataidenäyttelyn avajaisiin Viialan kirjastoon Vilkkuun, Solmukatu 3, Viiala tiistaina 10.9.2019 klo 17:30. Näyttelyn teemana " Kaksi saman nimistä" Näyttely avoinna 9.9.- 26.9.2019 kirjaston aukioloaikoina.

• Menemme vieraaksi Sirkesalontielle Pellavatehtaalle torstaina 19.9. klo 14.  Esillä italialaista muotia mm. vaatteita kaiken kokoisille, laukkuja, huiveja, asusteita ja koruja. Yhdistys tarjoaa jäsenille pulla kaffeet. Ilmoittautumiset Kirstille, soittamalla tai tekstarilla p. 040 5597489 viimeistään 17.9 mennessä. Tule autolla Toijalan torille , sieltä matkaamme  klo 13.45 kimppakyydein. Autokyytiä tarvitaan.

Toteutuneet

Mausteiltapäivä Tulestuvalla, to 5.9.2019 klo 15

Maukasta arkea!

Tervetuloa tutustumaan ja maistelemaan Lean johdolla korkealaatuisia Kotikatsronomia tuotteita. Ne tarjoavat kädenkäänteessä valmistuvia ateriaratkaisuja ruoanlaiton arkisia kiireitä helpottamaan!

Mausteiltapäivä Tulestuvalla, to 5.9.2019 klo 15

Maukasta arkea!