• Korttiaskartelu talkoot Tuvalla to 24.1.2019.
  • Fibroryhmän tapaaminen Tuvalla ti 29.1. klo 18
  • Reissu Valkeakosken uimahalliin to 31.1.2019.
  • Pilateksesta lisätietoja tapahtumakalenterissa.

Taideadresseja myynnissä Tulestuvalla.

Lisätietojakohdassa: Tuotteet

Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Tammikuun 2019 tapahtumat

• Tervetuloa  to 24.1.2019 askartelemaan kortteja talkoilla yhdistykselle ja myös voit tehdä itsellesi tarvikkeiden hinnalla. Yhdessä on mukava olla muutenkin vaan, vaikka ei halua askarrella. Kaikki tarvikkeet löytyy paikanpäältä ja Lea on lupautunut hoitaa askartelun ohjauksen.

Fibro, Ti 29.1.2019 18:00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

• Tervetuloa tämän vuoden ensimmäiseen tapaamiseen. Vetäjänä toimii Raija Toivonen ja ryhmätapaamiset ovat ensisijaisesti kyseistä tautia sairastaville. Jatkossakin tapaaminen vetäjän kutsusta pyritään pitämään kerran kuussa. Seuraa MeNyt palstaa. Rohkeasti uudetkin vaan mukaan! Lisätietoja Raijalta, puh. 040 1922773

Reissu Valkeakosken uimahalliin. To 31.1. 2019 klo 13.15.

Pilates

•  6.11. 2018 alkaneen Pilates ryhmän viimeinen kerta 12.2.2019. Marilla alkaa uusi jakso tiistaina 19.2.2019 alkaen klo 9.30-10.30, samaan hintaan kuin aikaisemmin, eli 10 viikkoa putkeen ja toinen vaihtoehto vaikka kymppikortti, jos et pääse tulemaan heti alkuun. Voit myös ilmoittautua tunnin alussa.

Ilmoittautumiset ym. Marille p. 040 5679374 , paivansadecoaching@gmail.com

Tapahtuneet

• Tämän vuoden 2019 ensimmäinen tapaaminen Tuvalla torstaina 17.1.  klo 15. Kahvitellaan vanhaan malliin ja keskustellaan tulevista tapahtumista.