Katso lisätietoja tapahtumakalenterist

• Pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina, 29.11. klo 17:30. Tarjolla jouluruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia. Ilmoittautuminen päättynyt.
  • Tulestuvalle tulee Jaana Hellevaara kertomaan Mielen hyvinvointi - koulutuksesta, torstaina 12.12.  klo 15.
  • Joulumyyjäiset Tulestuvalla, sunnuntaina 15.12. klo 14-16.

Vuodelle 2020 tapahtumia/

Lisätietoja tapahtumakalenteri/joulukuu 2019

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.

Menemme katsomaan la 8.2.2020 klo 17, Toijalan näyttämön esitystä " Sulle nauran neiti kesäheinä" eli Eino Leino pyjamassa.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Tammikuun 2019 tapahtuma

Tapahtuneet

Tämän vuoden 2019 ensimmäinen tapaaminen Tuvalla torstaina 17.1.  klo 15. Kahvitellaan vanhaan malliin ja keskustellaan tulevista tapahtumista.

Tervetuloa  to 24.1.2019, klo 15 Tuvalle askartelemaan talkoilla kortteja yhdistykselle ja myös voit tehdä itsellesi tarvikkeiden hinnalla. Yhdessä on mukava olla muutenkin vaan, vaikka ei halua askarrella. Kaikki tarvikkeet löytyy paikanpäältä ja Lea on lupautunut hoitaa askartelun ohjauksen.

Fibro, Ti 29.1.2019 18:00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

Vetäjänä toimii Raija Toivonen ja ryhmätapaamiset ovat ensisijaisesti kyseistä tautia sairastaville. Jatkossakin tapaaminen vetäjän kutsusta pyritään pitämään kerran kuussa. Seuraa MeNyt palstaa. Rohkeasti uudetkin vaan mukaan! Lisätietoja Raijalta, puh. 040 1922773

Jäsenmaksut matkalla

Raija vastaanottaa Tulestuvalla ke 30.1.2019 klo 15-16 käteisellä maksaen vuoden 2019 jäsenmaksuja.

Tervetuloa!Reissu Valkeakosken uimahalliin. To 31.1. 2019 klo 13.15. Sinulla jäsenenä on mahdollisuus lähteä porukalla kimppakyydein uimaan tai kuntosalille. Ensimmäisenä kertana tähtäämme siihen, että ollaan klo 14 altailla. Kirsti vetää aluksi allasjumpan uimahallin valmiilla video ohjelmalla.Ilmoittautuminen ja lisätietoja Arjalta p.040 5851316. Ilmoita myös mikäli sinulla on reissuun auto käytettävissä. Lisätietoja reissusta lehdessä 30.1.2018. Kimppakyyti lähtö Toijalan torilta klo 13:15.

Pilates6.11. 2018 alkaneen Pilates ryhmän viimeinen kerta 12.2.2019. Marilla alkaa uusi jakso tiistaina 19.2.2019 alkaen klo 9.30-10.30, samaan hintaan kuin aikaisemmin, eli 10 viikkoa putkeen ja toinen vaihtoehto vaikka kymppikortti,jos et pääse tulemaan heti alkuun. Voit myös ilmoittautua tunnin alussa.

Ilmoittautumiset ym. Marille p. 040 5679374 , paivansadecoaching@gmail.com