Katso lisätietoja tapahtumakalenterist

• Pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina, 29.11. klo 17:30. Tarjolla jouluruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia. Ilmoittautuminen päättynyt.
  • Tulestuvalle tulee Jaana Hellevaara kertomaan Mielen hyvinvointi - koulutuksesta, torstaina 12.12.  klo 15.
  • Joulumyyjäiset Tulestuvalla, sunnuntaina 15.12. klo 14-16.

Vuodelle 2020 tapahtumia/

Lisätietoja tapahtumakalenteri/joulukuu 2019

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.

Menemme katsomaan la 8.2.2020 klo 17, Toijalan näyttämön esitystä " Sulle nauran neiti kesäheinä" eli Eino Leino pyjamassa.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Toukokuun 2019 tapahtumat

Toteutuneet

7.5.2019 tiistai klo 14 Mielon laavu

Teemme retken metsään Mielon laavulle Sontulaan. Lähdemme Toijalan torilta klo 13:30 yhteislähtönä. Paistamme makkaraa ja juomme kuksista kaffeet. Muista ilmoittautua 3.5. mennessä Tulestuvalla listaan tai viesti, soitto 0400 592949 ja 040 5597489. Tarjottavista perimme pienen korvauksen. Tervetuloa nauttimaan raikkaasta keväisestä metsästä!

Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala, Ke 22.5.2019 17:00

Tämän kevään viimeinen tapaaminen tuote -  esittelyn merkeissä. Esittelemme reumaliitosta ostettavia lääketieteellisesti hyväksyttyjä TENS-hoitolaitteita henkilökohtaiseen käyttöön. Esillä ja kokeiltavissa on sähköterapiakynä ja kipusiipi. Tule tutustumaan sopiiko kyseiset tuotteet sinulle kiputilojen lievitykseen. Mikäli halukkaita, niin teemme yhteistilauksen. Tervetuloa!

28.5. tiistai klo 19 Palkinpään puutarha Piste, Hevossaarentie 5, Toijala

Menemme Katin vieraaksi puutarhalle. Pääaiheena on asiantuntijan luento yrteistä. Kesän hittikukistakin ja puutarhan hoidosta saamme tietoja. Kati tarjoaa perinteiseen tapaan hyvät kaffeet ja hyviä tuotteita. Kukka arpajaisetkin ovat luvassa.Muista ilmoittautua 24.5.  mennessä Tulestuvalla listaan tai viesti, soitto 0400 592949 ja 040 5597489

Tilaisuus on avoin!

Tervetuloa!