• Teatteriretki Jämsään katsomaan Juuso- viimeinen patruuna ja huopatehtaalla poikkeaminen 30.7. KATSO AIKATAULU KALENTERISTA!
  • Tulestupa tapaamiset kesätauolla 13.6.-8.8.
  • Seniori Pilates kesätauolla, aloitamme K-kaupan alakerrassa 13.8. klo 9:30. TERVETULOA UUDET MUKAAN!
  • Syksyn ensimmäinen tapaaminen Tuvalla 15.8. klo 15:00 kakkukahvien ja hätäensiapukurssilta tuotavien terveisten merkeissä.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Toukokuun 2019 tapahtumat

Toteutuneet

7.5.2019 tiistai klo 14 Mielon laavu

Teemme retken metsään Mielon laavulle Sontulaan. Lähdemme Toijalan torilta klo 13:30 yhteislähtönä. Paistamme makkaraa ja juomme kuksista kaffeet. Muista ilmoittautua 3.5. mennessä Tulestuvalla listaan tai viesti, soitto 0400 592949 ja 040 5597489. Tarjottavista perimme pienen korvauksen. Tervetuloa nauttimaan raikkaasta keväisestä metsästä!

Tapaaminen

Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala, Ke 22.5.2019 17:00

Tämän kevään viimeinen tapaaminen tuote -  esittelyn merkeissä. Esittelemme reumaliitosta ostettavia lääketieteellisesti hyväksyttyjä TENS-hoitolaitteita henkilökohtaiseen käyttöön. Esillä ja kokeiltavissa on sähköterapiakynä ja kipusiipi. Tule tutustumaan sopiiko kyseiset tuotteet sinulle kiputilojen lievitykseen. Mikäli halukkaita, niin teemme yhteistilauksen. Tervetuloa!

28.5. tiistai klo 19 Palkinpään puutarha Piste, Hevossaarentie 5, Toijala

Menemme Katin vieraaksi puutarhalle. Pääaiheena on asiantuntijan luento yrteistä. Kesän hittikukistakin ja puutarhan hoidosta saamme tietoja. Kati tarjoaa perinteiseen tapaan hyvät kaffeet ja hyviä tuotteita. Kukka arpajaisetkin ovat luvassa.Muista ilmoittautua 24.5.  mennessä Tulestuvalla listaan tai viesti, soitto 0400 592949 ja 040 5597489

Tilaisuus on avoin!

Tervetuloa!