Katso lisätietoja tapahtumakalenterista.

HUOM!

Hallitus on päättänyt keskeyttää tapaamiset koronan takia. Seuraa tilannetta.

Syyskokous Tulestuvalla to  5.11.2020 klo 17.

Kokoukseen tulee hallituksen päätöksellä etukäteen ilmoittautua (uusi laki 677/2020), viimeistään ti 3.11.2020. Ilmoittautumiset puheenjohtajalle  tekstiviestillä tai soittamalla p. 040 5597489.  Yhdistys tarjoaa hyvät kahvit.

Elokuvakerho jatkaa syksyn mittaan elokuvissa käyntejä ja sen jälkeen Tuvalla jälkipuinteja kaffeen kera.

Seuraa ilmoittelua myös Akaan Seudun MeNyt osiosta.

Elokuun 2020 tapahtumat

Tapahtuneet

Nyt on elokuva KERHON  aika. Toivottavasti korona ei taas peruuta. Sinä jäsen tule mukaan uuteen ryhmään. Menemme elokuviin Toijalan Kinoon  la 29.8 klo 15.00 näytökseen. Ole viimeistään paikalla klo 14.30. Esitys on, "Lauluja rakkaudesta" ja kestää n. 1 h 10 min. Esityksessä Ritva Oksanen mukana. Yhdistys maksaa 20 ensimmäiselle jäsenelle elokuvalipun. Esityksen jälkeen menemme Tulestuvalle keskustelemaan näytöksestä ja nauttimaan pientä purtavaa.

Tervetuloa!

Marin Pilates tunnit jatkuvat ti 25.8 klo 9:30, alkaen vanhaan malliin 10 viikon jaksoina. Toijalan Monitoimihallilla, osoitteessa Köyvärintie 3, Akaan Toijalassa.

Voit kysellä kymppikortin mahdollisuutta. Uudet rohkeasti mukaan! Mikäli sinun on vaikea toteuttaa joitakin liikkeitä makuuasennossa,  sujuu myös istuen ja ohjaaja antaa sinulle juuri sopivat ohjeet. Uudet rohkeasti mukaan! Reumalaisia on käynyt 3 vuotta pilateksessä ja olemme saaneet apua.Tiedustelut Marilta p.040 5679374.