Tulestuvalla tapaaminen to  24.9. klo 15  kutomisen merkeissä, jatketaan mihin keväällä jäimme. Voit kutoa ns. hipuleita, tossuja niin pienille, kuin isoillekkin jaloille. Yhdistyksellä on lankoja ja omiakin voit tuoda, mutta ota omat puikot mukanasi.

Esillä on myös yhdistyksestä poistoon meneviä tavaroita. Tule etsimään niistä aarteita itsellesi.

Reumaviikolla, Tiistaina 13.10 klo 12 Tulestuvalle saapuu iloiset ja pirteät esiintyjät Mimi ja Kuku viihdyttämään ja liikuttamaan meitä.

Tule silloin ihmeessä virkistäytymään!

Reumaviikolla, jonka teemana on "Vapaaehtoisuus vahvistaa", to 15.10. järjestetään tapahtumia Tuvalla. Ohjelma vielä avoin. Seuraa kotisivuja ja MeNyt sivuja.

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to  5.11.2020 klo 17. Yhdistys tarjoaa hyvät kahvit.

Elokuvakerho jatkaa syksyn mittaan elokuvissa käyntejä ja sen jälkeen Tuvalla jälkipuinteja kaffeen kera.

Seuraa ilmoittelua myös Akaan Seudun MeNyt osiosta.

Helmikuun 2020 tapahtumat

Toteutuneet

Tapaaminen Tulestuvalla to 6.2. klo 15. Kerrotaan mm. mitä kivaa kevään aikana tapahtuu. Kahvia tarjolla. Tapaamisesta voit samalla noutaa teatterilippusi  8.2. klo 17 esitykseen Sampolaan "Sulle nauran neiti kesäheinä" eli  Eino Leino Pyjamassa. (Vauhdikas farssi) Ei hätää, jos et pääse silloin hakemaan, sillä Kirsti on puoli tuntia ennen esitystä paikalla jakamassa loput teatteriliput.

Fibro ryhmän tapaaminen 18.2.2020, klo 18.00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala. Vetäjänä toimii Raija Toivonen ja ryhmätapaamiset ovat ensisijaisesti kyseistä tautia sairastaville. Jatkossakin tapaaminen vetäjän kutsusta pyritään pitämään kerran kuussa. Rohkeasti uudetkin vaan mukaan! Lisätietoja Raijalta, puh. 040 1922773

Askartelua Tulestuvalla to 20.2. klo 15 Tuijan ohjauksessa. Jos sinulla on sukkalankaa ja puikot, niin tuo mukanasi. Voit tulla muutenkin vaan kaffitteleen ja rupatteleen kanssamme.

Reikiryhmän tapaaminen  17.2.2020, Tuvalla klo, 18-20.

Toteutuneet