Sääntömääräinen kevätkokous pidetään maanantaina 1.6.2020, klo 16:30 Tulestuvalla.

Mikäli emme pysty takaamaan osanottajamäärän takia turvavälejä, niin kokous pidetään turvavälein ulkoilmassa. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa!

Puutarhavierailu 28.5. PERUTTU tältä vuodelta, saimme kutsun ensi keväälle. TOIVOTTAVASTI SILLOIN PÄÄSEMME VIERAILEMAAN.

Helmikuun 2020 tapahtumat

Toteutuneet

Tapaaminen Tulestuvalla to 6.2. klo 15. Kerrotaan mm. mitä kivaa kevään aikana tapahtuu. Kahvia tarjolla. Tapaamisesta voit samalla noutaa teatterilippusi  8.2. klo 17 esitykseen Sampolaan "Sulle nauran neiti kesäheinä" eli  Eino Leino Pyjamassa. (Vauhdikas farssi) Ei hätää, jos et pääse silloin hakemaan, sillä Kirsti on puoli tuntia ennen esitystä paikalla jakamassa loput teatteriliput.

Fibro ryhmän tapaaminen 18.2.2020, klo 18.00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala. Vetäjänä toimii Raija Toivonen ja ryhmätapaamiset ovat ensisijaisesti kyseistä tautia sairastaville. Jatkossakin tapaaminen vetäjän kutsusta pyritään pitämään kerran kuussa. Rohkeasti uudetkin vaan mukaan! Lisätietoja Raijalta, puh. 040 1922773

Askartelua Tulestuvalla to 20.2. klo 15 Tuijan ohjauksessa. Jos sinulla on sukkalankaa ja puikot, niin tuo mukanasi. Voit tulla muutenkin vaan kaffitteleen ja rupatteleen kanssamme.

Reikiryhmän tapaaminen  17.2.2020, Tuvalla klo, 18-20.

Toteutuneet