Katso lisätietoja tapahtumakalenterista.

HUOM!

Hallitus on päättänyt keskeyttää tapaamiset koronan takia. Seuraa tilannetta.

Syyskokous Tulestuvalla to  5.11.2020 klo 17.

Kokoukseen tulee hallituksen päätöksellä etukäteen ilmoittautua (uusi laki 677/2020), viimeistään ti 3.11.2020. Ilmoittautumiset puheenjohtajalle  tekstiviestillä tai soittamalla p. 040 5597489.  Yhdistys tarjoaa hyvät kahvit.

Elokuvakerho jatkaa syksyn mittaan elokuvissa käyntejä ja sen jälkeen Tuvalla jälkipuinteja kaffeen kera.

Seuraa ilmoittelua myös Akaan Seudun MeNyt osiosta.

Lokakuun 2020 tapahtumat

Tapahtuneet

Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala, Akaa, to 8.10 klo 15

Käsillä tekeminen jatkuu neuletossujen kutomisen merkeissä. Voit tulla ihan rupatteleen ja samalla tapaamaan reumalaisia. Tule myös etsimään aarteita itsellesi , poistettujen tuotteiden pöydältä. Myytävänä myös yhdistyksen hyväksi tehtyjä neuletossuja ja muitakin käsitöitä. Tuttuun tapaan tarjolla kaffeeta.

Toijalan Kino, Pätsiniementie 9, Akaa

Nyt elokuvissa käynti jatkuu. Menemme katsomaan Toijalan Kinolle, Tove elokuvaa la 10.10. klo 15 alkavaan näytökseen. Ole viimeistään paikalla klo 14.30. Yhdistys on alustavasti varannut 16 paikkaa ja maksaa teatterilipun. Jos osallistujia saapuu paikalle  enemmän, niin tarkistetaan teatterin sen hetkinen paikkatilanne.Esityksen jälkeen menemme Tulestuvalle keskustelemaan näytöksestä ja nauttimaan kahvia ja pientä purtavaa.

Tiistaina 13.10 klo 12 Tulestuvalle saapuu iloiset ja pirteät esiintyjät Mimi ja Kuku viihdyttämään ja liikuttamaan meitä. Tule silloin ihmeessä virkistäytymään!

Torstaina 15.10. klo 15.  Reumaviikolla, Tapaaminen teemamme "Vapaaehtoisuus vahvistaa" merkeissä. Aloitamme tuttuun tapaan kaffeella. Saamme myös vieraaksemme puheenjohtaja Kirsti
 Niemistön diabetesyhdistyksestä kertomaan heidän toiminnastaan sekä yleistä tietoa diabeteksesta. Tervetuloa!

PERUTTU/Tulestuvalla jatkuu tapaaminen torstaina 22.10. ja 29.10  klo 15 alkaen, askartelujen merkeissä. Voit kutoa, tehdä joulukortteja tai kirjailla kangaskasseja myyjäisiin. Tuvalla on myynnissä edulliseen hintaan yhdistyksen hyväksi neuletossuja, kudottuja ranteen lämmittimiä ja muitakin käsitöitä. Tule ostoksille tapahtumien aikana.