Tulestuvalla tapaaminen to  24.9. klo 15  kutomisen merkeissä, jatketaan mihin keväällä jäimme. Voit kutoa ns. hipuleita, tossuja niin pienille, kuin isoillekkin jaloille. Yhdistyksellä on lankoja ja omiakin voit tuoda, mutta ota omat puikot mukanasi.

Esillä on myös yhdistyksestä poistoon meneviä tavaroita. Tule etsimään niistä aarteita itsellesi.

Reumaviikolla, Tiistaina 13.10 klo 12 Tulestuvalle saapuu iloiset ja pirteät esiintyjät Mimi ja Kuku viihdyttämään ja liikuttamaan meitä.

Tule silloin ihmeessä virkistäytymään!

Reumaviikolla, jonka teemana on "Vapaaehtoisuus vahvistaa", to 15.10. järjestetään tapahtumia Tuvalla. Ohjelma vielä avoin. Seuraa kotisivuja ja MeNyt sivuja.

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to  5.11.2020 klo 17. Yhdistys tarjoaa hyvät kahvit.

Elokuvakerho jatkaa syksyn mittaan elokuvissa käyntejä ja sen jälkeen Tuvalla jälkipuinteja kaffeen kera.

Seuraa ilmoittelua myös Akaan Seudun MeNyt osiosta.

Maaliskuun 2020 tapahtumat

Saimme kutsun suunnitteilla olevaan retkeen 1.7. bussilla Anne Mattilan vieraaksi Karvialle. Hinta sisältää ruokailun, taidenäyttelyn, tutustumisen koko alueeseen, Annen konserttiin sekä kahvitarjoilun. Matkan kesto n. 10 h. Hinta 70 € jäsenille ja 90 € ei jäsenille. Bussi  ajaa Urjala-Kylmäkoski-Viiala ja Toijala. Nopeat ja sitovat ilmoittautumiset sekä lisätiedot p. 040 5597489 viimeistään ti 17.3. Matka toteutuu. Koe hieno kesäretki!

PERUTTU

Fibro ryhmän tapaaminen 17.3.2020, klo 18.00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala. Vetäjänä toimii Raija Toivonen ja ryhmätapaamiset ovat ensisijaisesti kyseistä tautia sairastaville. Jatkossakin tapaaminen vetäjän kutsusta pyritään pitämään kerran kuussa. Rohkeasti uudetkin vaan mukaan! Lisätietoja Raijalta, puh. 040 1922773

PERUTTU

Nyt on elokuva KERHON  aika. Sinä jäsen tule mukaan uuteen ryhmään. Menemme elokuviin ke 18.3. klo 17.30 näytökseen. Ole viimeistään paikalla klo 17. Esitys on, "Aika jonka sain" ja kestää n. 1 h 45 min. Yhdistys maksaa 20 ensimmäiselle jäsenelle elokuvalipun. Esityksen jälkeen menemme Tulestuvalle keskustelemaan näytöksestä ja nauttimaan pientä purtavaa. Tervetuloa!

Peruttu

Reumaliiton perinteinen keltaisen jumppakuminauhan päivä to 19.3. klo 15. Tulestuvalla. Liikunnallista ohjattua toimintaa mm. tuoli- ja kuminauhajumppaa sekä tasapainoharjoituksia. Jos sinulla on oma jumppakuminauha, niin ota mukaan. Tuvaltakin niitä löytyy. Tarjolla on kahveeta samaan malliin ja olet tervetullut myös rupatteleenkin. Nähdään silloin!

Peruttu

Tule reikiryhmän yhteiseen tapaamiseen maanantaina 23.3. klo 18 - 20 Tulestuvalle.

Reikihoitajia on runsaasti paikalla, joten saat halutessasi ilmaisen hoidon.

Olet tervetullut muutenkin vaikka keskusteleen ja kaffitteleen.

Reikihoito on reumaliiton hyväksymä.

Pyrimme jatkossakin järjestämään tämän illan kerran kuussa.

Älä ohita tätä tilaisuutta!

Tapahtuneet

Askartelu ym. jatkuu Tulestuvalla to 5.3  klo 15 Tuijan ohjauksessa. Voit tulla muutenkin vaan kaffitteleen ja rupatteleen kanssamme.

Askartelu ym. jatkuu Tulestuvalla  to 12.3. klo 15 Tuijan ohjauksessa. Voit tulla muutenkin vaan kaffitteleen ja rupatteleen kanssamme.