==========================

Tapaaminen Tulestuvalla to 6.2. klo 15. Kerrotaan mm. mitä kivaa kevään aikana tapahtuu. Kahvia tarjolla. Tapaamisesta voit samalla noutaa teatterilippusi  8.2. klo 17 esitykseen Sampolaan "Sulle nauran neiti kesäheinä". Ei hätää, jos et pääse silloin hakemaan, sillä Kirsti on puoli tuntia ennen esitystä paikalla jakamassa loput teatteriliput.

Fibro ryhmän tapaaminen 18.2.2020, klo 18.00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala. Vetäjänä toimii Raija Toivonen ja ryhmätapaamiset ovat ensisijaisesti kyseistä tautia sairastaville. Jatkossakin tapaaminen vetäjän kutsusta pyritään pitämään kerran kuussa. Rohkeasti uudetkin vaan mukaan! Lisätietoja Raijalta, puh. 040 1922773

Askartelua Tulestuvalla to 20.2. klo 15 Tuijan ohjauksessa. Voit tulla muutenkin vaan kaffitteleen ja rupatteleen kanssamme.

Yhdistyksen kevätkokous, torstaina 2.4.2020 klo 16:30 Tulestuvalla, Mustanportintie 7, Toijala. Käsitellään sääntömääraiset asiat, ei henkilövalintoja. Yhdistys tarjoaa kahvit. Tervetuloa!

Tammikuun 2020 tapahtumat

Toteutuneet

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

K-SUPERMARKET ALAKERTA, TOIJALA

Marin Pilates tunnut jatkuvat ti 14.1. klo 9:30, alkaen vanhaan malliin 10 viikon jaksoina. Voit kysellä kymppikortin mahdollisuutta. Uudet rohkeasti mukaan! Mikäli sinun on vaikea toteuttaa liikkeitä makuuasennossa,  sujuu myös istuen ja ohjaaja antaa sinulle juuri sopivat ohjeet. Uudet rohkeasti mukaan! Reumalaisia on käynyt 3 vuotta pilateksessä ja olemme saaneet apua.Tiedustelut Marilta p.040 5679374.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.  Samalla voit maksaa teatterilippusi.