Sääntömääräinen kevätkokous pidetään maanantaina 1.6.2020, klo 16:30 Tulestuvalla.

Mikäli emme pysty takaamaan osanottajamäärän takia turvavälejä, niin kokous pidetään turvavälein ulkoilmassa. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa!

Puutarhavierailu 28.5. PERUTTU tältä vuodelta, saimme kutsun ensi keväälle. TOIVOTTAVASTI SILLOIN PÄÄSEMME VIERAILEMAAN.

Tammikuun 2020 tapahtumat

Toteutuneet

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

K-SUPERMARKET ALAKERTA, TOIJALA

Marin Pilates tunnut jatkuvat ti 14.1. klo 9:30, alkaen vanhaan malliin 10 viikon jaksoina. Voit kysellä kymppikortin mahdollisuutta. Uudet rohkeasti mukaan! Mikäli sinun on vaikea toteuttaa liikkeitä makuuasennossa,  sujuu myös istuen ja ohjaaja antaa sinulle juuri sopivat ohjeet. Uudet rohkeasti mukaan! Reumalaisia on käynyt 3 vuotta pilateksessä ja olemme saaneet apua.Tiedustelut Marilta p.040 5679374.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.  Samalla voit maksaa teatterilippusi.