==========================

Askartelu - ompeluiltapäivä jatkuu Tulestuvalla to 5.3 klo 15 Tuijan ohjauksessa. Voit tulla muutenkin vaan kaffitteleen ja rupatteleen kanssamme.

Fibroryhmän tapaaminen ti 17.3  klo 18 Tulestuvalla.

Tule reikiryhmän yhteiseen tapaamiseen maanantaina 23.3. klo 18 - 20.

Reikihoitajia on runsaasti paikalla, joten saat halutessasi ilmaisen hoidon. Olet tervetullut muutenkin, vaikka keskusteleen ja kaffitteleen.

Yhdistyksen kevätkokous, torstaina 2.4.2020 klo 16:30 Tulestuvalla, Mustanportintie 7, Toijala. Käsitellään sääntömääraiset asiat, ei henkilövalintoja. Yhdistys tarjoaa kahvit. Tervetuloa!

Tammikuun 2020 tapahtumat

Toteutuneet

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

K-SUPERMARKET ALAKERTA, TOIJALA

Marin Pilates tunnut jatkuvat ti 14.1. klo 9:30, alkaen vanhaan malliin 10 viikon jaksoina. Voit kysellä kymppikortin mahdollisuutta. Uudet rohkeasti mukaan! Mikäli sinun on vaikea toteuttaa liikkeitä makuuasennossa,  sujuu myös istuen ja ohjaaja antaa sinulle juuri sopivat ohjeet. Uudet rohkeasti mukaan! Reumalaisia on käynyt 3 vuotta pilateksessä ja olemme saaneet apua.Tiedustelut Marilta p.040 5679374.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.  Samalla voit maksaa teatterilippusi.