Katso lisätietoja tapahtumakalenterista.

HUOM!

Hallitus on päättänyt keskeyttää tapaamiset koronan takia. Seuraa tilannetta.

Syyskokous Tulestuvalla to  5.11.2020 klo 17.

Kokoukseen tulee hallituksen päätöksellä etukäteen ilmoittautua (uusi laki 677/2020), viimeistään ti 3.11.2020. Ilmoittautumiset puheenjohtajalle  tekstiviestillä tai soittamalla p. 040 5597489.  Yhdistys tarjoaa hyvät kahvit.

Elokuvakerho jatkaa syksyn mittaan elokuvissa käyntejä ja sen jälkeen Tuvalla jälkipuinteja kaffeen kera.

Seuraa ilmoittelua myös Akaan Seudun MeNyt osiosta.

Tammikuun 2020 tapahtumat

Toteutuneet

Fibroryhmän tapaaminen ti 14.1. klo 18 Tulestuvalla.

K-SUPERMARKET ALAKERTA, TOIJALA

Marin Pilates tunnut jatkuvat ti 14.1. klo 9:30, alkaen vanhaan malliin 10 viikon jaksoina. Voit kysellä kymppikortin mahdollisuutta. Uudet rohkeasti mukaan! Mikäli sinun on vaikea toteuttaa liikkeitä makuuasennossa,  sujuu myös istuen ja ohjaaja antaa sinulle juuri sopivat ohjeet. Uudet rohkeasti mukaan! Reumalaisia on käynyt 3 vuotta pilateksessä ja olemme saaneet apua.Tiedustelut Marilta p.040 5679374.

Tervetuloa kuulemaan 16.1.2020, klo 15 Tulestuvalle,  Tuijan seurassa mielenkiintoista matkakertomusta, hänen vuoden 2019 syksyiseltä Ameriikan matkaltaan.  Samalla voit maksaa teatterilippusi.