Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489 viimeistään ti 30.11.2021

Tulestupa 9.12. klo 14

Vapaaehtoisia tarvitaan lipasvahdeiksi.

Tervetuloa  lipasvahdiksi. Ennakkovaalien ajankohta 12.1.-18.1.22 ja varsinainen vaalipäivä 23.1.2022. Keräännymme jälleen hyvän tekemisen lähettiläinä keräyspaikoille. Tapaamme Tulestuvalla ja Seija ja Raija jakavat vahtivuoroja ja antavat kerääjille pienen reppauksen. Yhdistys tarjoaa kahvit ja voit tietysti muutenkin tulla tapaamiseen. Pyydä ystäviäsikin mukaan vahtiin , ei tarvitse olla jäsen.

Jos et nyt pääse paikalle, soita Seijalle p. 040 8280388. Vapaaehtoisuus vahvistaa!

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan! Tilaisuus avoin kaikille!

Elokuun 2021

TAPAHTUNEET

Tulestuvan tapaamiset jäävät kesätauolle 1.6. - 18.8.2021.

Olemme Toijalan Hunajahulinoilla lauantaina 21.8.2021 klo 10 alkaen Huldan Huushollin ja kirppiksen edessä. Tule tapaamaan meitä ja kuulemaan Akaan Reumayhdistyksen yhdistyksen toiminnasta. Myymme yhdistyksen hyväksi pikavoitto- arpoja. Hyvät palkinnot. Kiitos tuestasi.

Syksyn ensimmäinen vertaistukitapaaminen Tulestuvalla to 19.8.2021 klo 15.

Kerromme mitä kivaa tapahtuu syksyllä.Aloitamme

Pilates+Mindfulness tunnit tiistaina 31.8. klo 9:30, Entisellä Harjatehtaalla, Toijala. Tunnit vetää Mari ja hinta on sama kuin edellisellä jaksolla. Tarkemmat tiedustelut ja ilmoittautumiset Mari p.040 5679374.