Askartelua

Jatkamme tapaamisia Tulestuvalla Lean ohjauksessa käsitöiden ja askartelun merkeissä  to 16.9, klo 15.

Kangaskassien painatusta ja Seijan ohjauksessa timattimaalausta. Olet tervetullut vaikka ihan tapaamaan jäseniä ja rupatteleen kahvien merkeissä.

KotiGastronomi esittely

To 23.9. klo 15:00,Tulestupa,

Mustanportintie 7, Toijala

Tervetuloa, Lean pitämään KotiGastronomian lisäaineettomien tuotteiden esittelyyn ja maistiaisiin. Löydät satojen tuotteiden joukosta mm. mausteita, maustesekoituksia, teetä, kahvia, kastikkeita, liemiä, salaattikastikkeita, Dippejä, leivonta aineksia , herkkuja, reseptejä jne. Tule ihmeessä, kuulemaan ja tustustumaan mitä kaikkea löytyykin KotiGastronomilta. Kahvit tuttuun tapaan ja arpajaiset.

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Elokuun 2021

TAPAHTUNEET

Tulestuvan tapaamiset jäävät kesätauolle 1.6. - 18.8.2021.

Olemme Toijalan Hunajahulinoilla lauantaina 21.8.2021 klo 10 alkaen Huldan Huushollin ja kirppiksen edessä. Tule tapaamaan meitä ja kuulemaan Akaan Reumayhdistyksen yhdistyksen toiminnasta. Myymme yhdistyksen hyväksi pikavoitto- arpoja. Hyvät palkinnot. Kiitos tuestasi.

Syksyn ensimmäinen vertaistukitapaaminen Tulestuvalla to 19.8.2021 klo 15.

Kerromme mitä kivaa tapahtuu syksyllä.Aloitamme

Pilates+Mindfulness tunnit tiistaina 31.8. klo 9:30, Entisellä Harjatehtaalla, Toijala. Tunnit vetää Mari ja hinta on sama kuin edellisellä jaksolla. Tarkemmat tiedustelut ja ilmoittautumiset Mari p.040 5679374.

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake