Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489 viimeistään ti 30.11.2021

Tulestupa 9.12. klo 14

Vapaaehtoisia tarvitaan lipasvahdeiksi.

Tervetuloa  lipasvahdiksi. Ennakkovaalien ajankohta 12.1.-18.1.22 ja varsinainen vaalipäivä 23.1.2022. Keräännymme jälleen hyvän tekemisen lähettiläinä keräyspaikoille. Tapaamme Tulestuvalla ja Seija ja Raija jakavat vahtivuoroja ja antavat kerääjille pienen reppauksen. Yhdistys tarjoaa kahvit ja voit tietysti muutenkin tulla tapaamiseen. Pyydä ystäviäsikin mukaan vahtiin , ei tarvitse olla jäsen.

Jos et nyt pääse paikalle, soita Seijalle p. 040 8280388. Vapaaehtoisuus vahvistaa!

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan! Tilaisuus avoin kaikille!

Kesäkuun 2021 tapahtumat

Tulestuvan tapaamiset jäävät kesätauolle 1.6. - 18.8.2021

Tapahtuneet:

Olemme Toijalan markkinoilla perjantaina 11.6.2021 Huldan Huushollin ja kirppiksen edessä.

Tule tapaamaan meitä ja kuulemaan Akaan Reumayhdistyksen yhdistyksen toiminnasta.

Myymme yhdistyksen hyväksi pikavoitto- arpoja.

Kiitos tuestasi.

Päivystykset Pieni ele lippaiden valvomiseen on jaettu. Suuri kiitos kaikille vapaaehtoisille. Reuman motto "Vapaaehtoisuus vahvistaa"

Varaa paiksi Kulkurin kyytiin, ettet jää rannalle.

• Toijalan Satamasta Kuutar/Kulkuri laivaristeily Visavuoreen ja takaisin  ke 30.6.
  • Toijalan Satama klo 16 ja Visavuoressa klo 17.
  • Visavuoresta klo 18 ja Toijalan Satamassa klo19.

Järvellä ajat eivät aina ole minuutilleen. Yhdistys tukee retkeämme ja sinun osuudeksi tulee 12,50 € edestakainen reissu.

Olen klo 15.30 alkaen venelaiturin läheisyydessä keräämässä maksua. Maksan lähtijät kerralla laivassa.

Ilmoittautudu Kirstille viimeistään 18.6.2021 mennessä, p. 040 5597489.