Askartelua

Jatkamme tapaamisia Tulestuvalla Lean ohjauksessa käsitöiden ja askartelun merkeissä  to 16.9, klo 15.

Kangaskassien painatusta ja Seijan ohjauksessa timattimaalausta. Olet tervetullut vaikka ihan tapaamaan jäseniä ja rupatteleen kahvien merkeissä.

KotiGastronomi esittely

To 23.9. klo 15:00,Tulestupa,

Mustanportintie 7, Toijala

Tervetuloa, Lean pitämään KotiGastronomian lisäaineettomien tuotteiden esittelyyn ja maistiaisiin. Löydät satojen tuotteiden joukosta mm. mausteita, maustesekoituksia, teetä, kahvia, kastikkeita, liemiä, salaattikastikkeita, Dippejä, leivonta aineksia , herkkuja, reseptejä jne. Tule ihmeessä, kuulemaan ja tustustumaan mitä kaikkea löytyykin KotiGastronomilta. Kahvit tuttuun tapaan ja arpajaiset.

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Maaliskuut7oteutuneet 2021 tapahtumat

Akaan Reumayhdistys ry:n Sääntömääräinen kevätkokous. Ma 15.3. 17.00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala.

Käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokoukseen tulee hallituksen päätöksellä ilmoittautua etukäteen, viimeistään 3.3. mennessä puheenjohtajalle tekstiviestillä tai soittamalla p. 040 5597489 .

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake