Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489 viimeistään ti 30.11.2021

Tulestupa 9.12. klo 14

Vapaaehtoisia tarvitaan lipasvahdeiksi.

Tervetuloa  lipasvahdiksi. Ennakkovaalien ajankohta 12.1.-18.1.22 ja varsinainen vaalipäivä 23.1.2022. Keräännymme jälleen hyvän tekemisen lähettiläinä keräyspaikoille. Tapaamme Tulestuvalla ja Seija ja Raija jakavat vahtivuoroja ja antavat kerääjille pienen reppauksen. Yhdistys tarjoaa kahvit ja voit tietysti muutenkin tulla tapaamiseen. Pyydä ystäviäsikin mukaan vahtiin , ei tarvitse olla jäsen.

Jos et nyt pääse paikalle, soita Seijalle p. 040 8280388. Vapaaehtoisuus vahvistaa!

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan! Tilaisuus avoin kaikille!

Marraskuun 2021

Toteutuneet

Tulestupa, to 18.11  klo 15

Yleisön pyynnöstä käsillä tekeminen jatkuu. Teemme mm. timanttimaalaustöitä ja askartelemme uusiomehupilleistä helppoja kuusen- ja ikkunankoristeita. Tule tapaamiseen, vaikka kaffitteleen tai katsomaan mitä uutta Kirsti on keksinyt mehupilleistä askarteltavaksi. Tarvittavat tuotteet saat paikanpäällä. Arpajaiset ja kahvia tarjolla tuttuun tapaan.Tervetuloa!

Tulestupa, torstai  4.11. klo 15

Yleisön pyynnöstä käsillä tekeminen jatkuu. Teemme timanttimaalaustöitä ja askartelemme uusiomehupilleistä mm. helppoja kuusenkoristeita. Tule tapaamiseen, vaikka kaffitteleen tai katsomaan mitä uutta Kirsti on keksinyt mehupilleistä askarteltavaksi. Tarvittavat tuotteet saat paikanpäällä. Arpajaiset ja kahvia tarjolla tuttuun tapaan.Tervetuloa!

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to 11.11. klo 16:30 yhdistys tarjoaa kakkukahvit. Tule päättämään asioista.

Päätetään toimintasuunnitelma, talousarvio ja jäsenmaksun suuruus vuodelle 2022.

Puheenjohtajan ja hallituksen jäsenten valinta vuodelle 2022

Toiminnantarkastajat ja varahenkilöt valitaan tarkastamaan vuoden 2022 tilejä sekä muut syyskokouksen sääntömääräiset asiat.

Tulestupa, to 25.11. klo 15

Aikaisemmin peruuntuneen esityksen pääsemme nyt toteuttamaan.  Luontaishoitaja Sari Sarkola Yrttienkelistä tulee to 25.11 klo 15  kertomaan mm. syvärentouttavasta Brain Relief hoidosta ja sen vaikutuksesta sekä muustakin toiminnastaan. Aloitamme kaffeella. Avoin myös ei jäsenille. Tervetuloa!