Askartelua

Jatkamme tapaamisia Tulestuvalla Lean ohjauksessa käsitöiden ja askartelun merkeissä  to 16.9, klo 15.

KotiGastronomi esittely

To 23.9. klo 15:00,Tulestupa,

Mustanportintie 7, Toijala

Tervetuloa, Lean pitämään KotiGastronomian lisäaineettomien tuotteiden esittelyyn ja maistiaisiin. Löydät satojen tuotteiden joukosta mm. mausteita, maustesekoituksia, teetä, kahvia, kastikkeita, liemiä, salaattikastikkeita, Dippejä, leivonta aineksia , herkkuja, reseptejä jne. Tule ihmeessä, kuulemaan ja tustustumaan mitä kaikkea löytyykin KotiGastronomilta. Kahvit tuttuun tapaan ja arpajaiset.

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Syyskuu 2021

Askartelua

Jatkamme tapaamisia Lean ohjauksessa käsitöiden ja askartelun merkeissä

to 16.9, klo 15. Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

Kangaskassien painatusta ja Seijan ohjauksessa timattimaalausta. Olet tervetullut vaikka ihan tapaamaan jäseniä ja rupatteleen kahvien merkeissä. Materiaalit saat paikanpäällä. Lankojakin löytyy, ota omat puikot mukaan. Kaffeet tuttuun tapaan ja arpaisetkin jätjestetään. Tervetuloa!

KotiGastronomi esittely

To 23.9. klo 15:00,Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

Tervetuloa, Lean pitämään KotiGastronomian lisäaineettomien tuotteiden esittelyyn ja maistiaisiin. Löydät satojen tuotteiden joukosta mm. mausteita, maustesekoituksia, teetä, kahvia, kastikkeita, liemiä, salaattikastikkeita, dippejä, leivonta aineksia , herkkuja, reseptejä jne. Tule ihmeessä, kuulemaan ja tustustumaan mitä kaikkea löytyykin KotiGastronomilta. Kahvit tuttuun tapaan ja arpajaiset.

Tapahtuneet

Aloitamme,  pikku hiljaa tapaamiset Tulestuvalla. Arja ja Lea vetää arkartelua, torstaina 9.9 klo 15 alkaen. Voit tehdä itsellesi tai yhdistykselle mm. kangaskassin painattamalla tai kutoa viime vuonna jääneistä langoista vaikka sukkia. Tuo omat puikot mukanasi. Olet tervetullut  ihan tapaamaan jäseniä. Tarjolla kaffeeta ja perinteiset arpajaiset.

Materiaalit saat tapaamisessa.

Liity jäseneksi!