Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489 viimeistään ti 30.11.2021

Tulestupa 9.12. klo 14

Vapaaehtoisia tarvitaan lipasvahdeiksi.

Tervetuloa  lipasvahdiksi. Ennakkovaalien ajankohta 12.1.-18.1.22 ja varsinainen vaalipäivä 23.1.2022. Keräännymme jälleen hyvän tekemisen lähettiläinä keräyspaikoille. Tapaamme Tulestuvalla ja Seija ja Raija jakavat vahtivuoroja ja antavat kerääjille pienen reppauksen. Yhdistys tarjoaa kahvit ja voit tietysti muutenkin tulla tapaamiseen. Pyydä ystäviäsikin mukaan vahtiin , ei tarvitse olla jäsen.

Jos et nyt pääse paikalle, soita Seijalle p. 040 8280388. Vapaaehtoisuus vahvistaa!

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan! Tilaisuus avoin kaikille!

Syyskuu 2021

Tämäm viikon to 30.9. askartelu ym.

tapaaminen on peruttu oven edessä tehtävien kaivuutöiden vuoksi.

Seuraava tapaaminen to 7.10. klo15.

Askartelua ja timattimaalausta

Jatkamme tapaamisia Tulestuvalla käsitöiden ja askartelun merkeissä  to 7.10 klo 15. Tarvikkeet saat paikanpäältä. Olet tervetullut vaikka ihan tapaamaan jäseniä ja rupatteleen kahvien merkeissä.

Tapahtuneet

Aloitamme,  pikku hiljaa tapaamiset Tulestuvalla. Arja ja Lea vetää arkartelua, torstaina 9.9 klo 15 alkaen. Voit tehdä itsellesi tai yhdistykselle mm. kangaskassin painattamalla tai kutoa viime vuonna jääneistä langoista vaikka sukkia. Tuo omat puikot mukanasi. Olet tervetullut  ihan tapaamaan jäseniä. Tarjolla kaffeeta ja perinteiset arpajaiset. Materiaalit saat tapaamisessa.

Askartelua

Jatkamme tapaamisia Lean ohjauksessa käsitöiden ja askartelun merkeissä

to 16.9, klo 15. Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala. Kangaskassien painatusta ja Seijan ohjauksessa timattimaalausta. Olet tervetullut vaikka ihan tapaamaan jäseniä ja rupatteleen kahvien merkeissä. Materiaalit saat paikanpäällä. Lankojakin löytyy, ota omat puikot mukaan. Kaffeet tuttuun tapaan ja arpaisetkin jätjestetään. Tervetuloa!

KotiGastronomi esittely

To 23.9. klo 15:00,Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala

Tervetuloa, Lean pitämään KotiGastronomian lisäaineettomien tuotteiden esittelyyn ja maistiaisiin. Löydät satojen tuotteiden joukosta mm. mausteita, maustesekoituksia, teetä, kahvia, kastikkeita, liemiä, salaattikastikkeita, dippejä, leivonta aineksia , herkkuja, reseptejä jne. Tule ihmeessä, kuulemaan ja tustustumaan mitä kaikkea löytyykin KotiGastronomilta. Kahvit tuttuun tapaan ja arpajaiset.