Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489 viimeistään ti 30.11.2021

Tulestupa 9.12. klo 14

Vapaaehtoisia tarvitaan lipasvahdeiksi.

Tervetuloa  lipasvahdiksi. Ennakkovaalien ajankohta 12.1.-18.1.22 ja varsinainen vaalipäivä 23.1.2022. Keräännymme jälleen hyvän tekemisen lähettiläinä keräyspaikoille. Tapaamme Tulestuvalla ja Seija ja Raija jakavat vahtivuoroja ja antavat kerääjille pienen reppauksen. Yhdistys tarjoaa kahvit ja voit tietysti muutenkin tulla tapaamiseen. Pyydä ystäviäsikin mukaan vahtiin , ei tarvitse olla jäsen.

Jos et nyt pääse paikalle, soita Seijalle p. 040 8280388. Vapaaehtoisuus vahvistaa!

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan! Tilaisuus avoin kaikille!

Toukokuun 2021

Tapahtuneet:

• Lähdemme kimppakyydein, katsomaan tulppaanien loistoa Pölkinvuoreen Urjalaan, Ikaalantie 105. Akaan Toijalan torilta ti 11.5. klo 13.

• Puutarhavierailu Katin luo Palkinpään puutarhalle, Hevossaarentie 5,Toijala,  to 27.5 klo 19 perinteiseen tapaan tarjoiluineen. Ilmoittaudu Kirstille soittamalla tai tekstiviestillä  viimeistään 24.5. mennessä.