5155

Seuraa kotisivuja ja MeNyttiä Akaan seudusta

Halutessasi voit tulla noutamaan Komediateatteriin lippusi Kirstiltä Tulestuvalta, torstaina 24.11. tai torstaina 1.12 klo 15-17.  Ei hätää, mikäli et pääse noutamaan, niin jaan loput mennessä bussissa. Muistutus! Viiala, taksi aukio, klo 11:15 ja Toijala Smarket klo 11:30. Tervetuloa!

Jumppakööri torstaina 24.11, klo 14 Tulestuvalla ja jatkamme klo 15 myyjäisiin tehtävillä askarteluilla mm. teemme Marketan ohjauksessa jouluisia kransseja. Voit tuoda askartelu tuotteita mukanasi.

Torstaina 1.12. Lean Kotigastronomi mm. maustetuotteiden kutsut klo 15. Maistiasia tuotteista. Ostokset ehtivät jouluksi. Ei Jumppakööriä.

"LIPUT LOPPUUNMYYTY"

Komediateatteriin la 3.12, klo 13 katsomaan esitystä "Parasta ennen" Ilmari Saarelainen. Tiedustelut Kirsti, p. 040 5597489

Torstaina 8.12, jumppakööri klo 14 ja 15 jatkamme tuotteiden valmistamista myyjäisiin. Teemme loppuun jo aloitetut ja uutena mukavia lankatonttuja. Kahvia tietty tarjolla. Laitamme myös myyjäistuotteita esille lauantaiksi.

10.12. lauantaina, perinteiset Joulumyyjäiset Tulestuvalla, klo 10-14. Tervetuloa! Kts, tapahtumakalenteri/marraskuu

17.12. lauantaina, perinteiset Pikkujoulut Tulestuvalla. Ohjelmassa elävää musiikkia ja jouluruokaa sekä virvokkeita. Aloitamme klo 16.

Tulestuvan tapaamisissa tauko 18.12.- 18.1.23. Vuoden ensimmäinen tapaaminen Tulestuvalla torstaina 19.1.2023, klo 15.

HUOM!

Fibroryhmä aloittaa Tulestuvalla tiistaina 17.1.23, klo 15 jatkuen  ti 7.2.23 klo15.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489

Syyskuun 2022 tapahtumat

TAPAHTUNEET

Aloitamme syksyn tapaamiset Tulestuvalla torstaina 1.9.  klo 14 jumppaköörillä. Pääasiassa tuolijumppaa. Tule tutustumaan.! Jatkamme tapaamisella kahvin merkeissä klo 15 ja kerromme, mitä kivaa syksyllä tapahtuu. Tervetuloa!

Fibroryhmä aloittaa tauon jälkeen Raija Toivosen vetämänä,  tapaamisella tiistaina 6.9. klo 18 Tulestuvalla. Uudet ja vanhat jäsenet tervetuloa! Tiedustelut Raija  p. 040 1922773.

Menemme yksityisvierailulle Alpakkatilalle, Lontilantie 381, torstaina 8.9. klo 14. Rapsutteleen ja nauttimaan mukavista alpakoista. Juomme pullakahvit alpakoiden seurassa. Osallistumismaksu 10€ - 15€, määräytyy lähtijöiden määrästä. Maksu käteisellä paikanpäällä. Lähdemme yhteislähtönä Toijalan torilta klo 13:40. Toivomme omalla autolla lähtijöitä torille. Ilmoittautuminen 3.9. mennessä, Kirsti, p. 040 559789

Torstaina 15.9. klo 14 jumppaköörillä. Pääasiassa tuolijumppaa. Jatkamme tapaamisella kahvin merkeissä klo 15. Teemme yhdessä helppoja makrameita. Sovimme jatko tapaamisista. Voi toki tulla kahville ja rupatteleen.

Pilates/Mindfulness tunnit jatkuu tiistaista 13.9. klo 9:30 alkaen 10 viikon jaksoissa Tovolin tiloissa, ent. Harjatehdas, Kurkelantie 9, Toijala. Kaikki tiedustelut Marilta p. 040 5679374.

29.9. Olimme kutsuittuina Viialan Sampolassa Sydänyhdistyksen luento illassa. Anestesia lääkäri Annti Haavisto kertoi työstään ja Heidi Hiden-Knuutila kertoi miten lihaskuntoa pitää yllä.

•  Parhaiten voit liittyä sähköisesti jäseneksi myös Suomen Reumaliiton etusivulta.

• Akaan Reumayhdistys ry spostiosoite: akaanreumayhdistys@gmail.com

• Voit myös ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä, Seija Korhonen, varapuheenjohtaja, jäsenrekisterivastaava, Pieni-ele, kunta-ja keräysvastaava, Akaan kaupungin vammaisneuvoston varajäsen 040 828 0388

tai hallituksen jäseniin:
Lea Järvinen, emäntä, jäsen, Akaan kaupungin vammaisneuvoston jäsen

Arja Pellikka, emäntä, jäsen

Marketta Leppänen, jäsen, varaemäntä

Sirpa Koivisto varajäsen

Raija Nurminen, varajäsen

Kirsti Linna, puheenjohtaja, sihteeri, rahastonhoitaja, jäsenrekisterivastaava,
kotisivut- ja  MeNyt- sivuvastaava

Hallituksen ulkopuolinen toimitsija: