5155

Seuraa kotisivuja ja MeNyttiä Akaan seudusta

Halutessasi voit tulla noutamaan Komediateatteriin lippusi Kirstiltä Tulestuvalta, torstaina 24.11. tai torstaina 1.12 klo 15-17.  Ei hätää, mikäli et pääse noutamaan, niin jaan loput mennessä bussissa. Muistutus! Viiala, taksi aukio, klo 11:15 ja Toijala Smarket klo 11:30. Tervetuloa!

Jumppakööri torstaina 24.11, klo 14 Tulestuvalla ja jatkamme klo 15 myyjäisiin tehtävillä askarteluilla mm. teemme Marketan ohjauksessa jouluisia kransseja. Voit tuoda askartelu tuotteita mukanasi.

Torstaina 1.12. Lean Kotigastronomi mm. maustetuotteiden kutsut klo 15. Maistiasia tuotteista. Ostokset ehtivät jouluksi. Ei Jumppakööriä.

"LIPUT LOPPUUNMYYTY"

Komediateatteriin la 3.12, klo 13 katsomaan esitystä "Parasta ennen" Ilmari Saarelainen. Tiedustelut Kirsti, p. 040 5597489

Torstaina 8.12, jumppakööri klo 14 ja 15 jatkamme tuotteiden valmistamista myyjäisiin. Teemme loppuun jo aloitetut ja uutena mukavia lankatonttuja. Kahvia tietty tarjolla. Laitamme myös myyjäistuotteita esille lauantaiksi.

10.12. lauantaina, perinteiset Joulumyyjäiset Tulestuvalla, klo 10-14. Tervetuloa! Kts, tapahtumakalenteri/marraskuu

17.12. lauantaina, perinteiset Pikkujoulut Tulestuvalla. Ohjelmassa elävää musiikkia ja jouluruokaa sekä virvokkeita. Aloitamme klo 16.

Tulestuvan tapaamisissa tauko 18.12.- 18.1.23. Vuoden ensimmäinen tapaaminen Tulestuvalla torstaina 19.1.2023, klo 15.

HUOM!

Fibroryhmä aloittaa Tulestuvalla tiistaina 17.1.23, klo 15 jatkuen  ti 7.2.23 klo15.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489

Toukokuun 2022 tapahtumat

Tapahtuneet

TO 5.5. LAAVURETKI, Huhmarinmäentie 45, Urjala as.

Urjalan asema, Lamminharju, klo 13, nuotiossa valmistettuja lohinyyttejä ja kahvia makean kera  5 €/hlö hintaan. Maksu peritään paikanpäällä. Menemme vieraaksi yrityksen ,T:mi E. Ilvanka,  Eero kertoo meille koulutuksestaan, työstään ja metsästyksestä ym. Sateen sattuessa tilaisuus sisätiloissa, katsomme tilanteen paikanpäällä. Yhteislähtönä Toijalan torilta klo 12.30. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai soitto, tekstiviesti Kirstille, p. 040 5597489

Jumppakööri torstaina 12.5 klo 14 Tulestuvalla. Jatkamme vertaistukitapaamisella klo 15.

Tule  kuuntelemaan, kun Kirsti kertoo enonsa vanhoja mielenkiintoisia juttuja kahvittelun lomassa. Aiheet ovat Akaan Toijalasta ja lähiympäristöstä. Näin oli ennen. Toivottavasti jutut herättää muistoja ja keskustelua. Tervetuloa!

Jumppakööri torstaina 19.5 klo 14 Tulestuvalla. Jatkamme vertaistukitapaamisella klo 15.

Saamme vieraaksemme Jalkahoitola Pumpulipolulta, Tiina Koiviston, sairaanhoitaja ja jalkojen hoidon (at). Hän kertoo ikääntyvän jalkojen hoidosta, mukana Foreverin aloe vera tuotteet, jotka monet sopivat reumaa sairastaville. Tervetuloa!

ps. Sopimuksen mukaan Tiina voi tulla tekemään jalkahoitoja Tulestuvallekkin.

Tiistaina 31.5. menemme vieraaksi Palkinpään Puutarhalle , Hevossaarentie 5, klo 19

Yrttien ja kesäkukkien esittelyä, Jenni tarjoaa kahvit makean kera. Hyvät arpajaiset. Ilmoittautuminen viimeistään 24.5.listaan Tulestuvalla, viesti, soitto Kirstille p. 040 5597489. Tervetuloa!

•  Parhaiten voit liittyä sähköisesti jäseneksi myös Suomen Reumaliiton etusivulta.

• Akaan Reumayhdistys ry spostiosoite: akaanreumayhdistys@gmail.com

• Voit myös ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä, Seija Korhonen, varapuheenjohtaja, jäsenrekisterivastaava, Pieni-ele, kunta-ja keräysvastaava, Akaan kaupungin vammaisneuvoston varajäsen 040 828 0388

tai hallituksen jäseniin:
Lea Järvinen, emäntä, jäsen, Akaan kaupungin vammaisneuvoston jäsen

Arja Pellikka, emäntä, jäsen

Marketta Leppänen, jäsen, varaemäntä

Sirpa Koivisto varajäsen

Raija Nurminen, varajäsen

Kirsti Linna, puheenjohtaja, sihteeri, rahastonhoitaja, jäsenrekisterivastaava,
kotisivut- ja  MeNyt- sivuvastaava

Hallituksen ulkopuolinen toimitsija: