Tulestuvalla tapaaminen to  24.9. klo 15  kutomisen merkeissä, jatketaan mihin keväällä jäimme. Voit kutoa ns. hipuleita, tossuja niin pienille, kuin isoillekkin jaloille. Yhdistyksellä on lankoja ja omiakin voit tuoda, mutta ota omat puikot mukanasi.

Esillä on myös yhdistyksestä poistoon meneviä tavaroita. Tule etsimään niistä aarteita itsellesi.

Reumaviikolla, Tiistaina 13.10 klo 12 Tulestuvalle saapuu iloiset ja pirteät esiintyjät Mimi ja Kuku viihdyttämään ja liikuttamaan meitä.

Tule silloin ihmeessä virkistäytymään!

Reumaviikolla, jonka teemana on "Vapaaehtoisuus vahvistaa", to 15.10. järjestetään tapahtumia Tuvalla. Ohjelma vielä avoin. Seuraa kotisivuja ja MeNyt sivuja.

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to  5.11.2020 klo 17. Yhdistys tarjoaa hyvät kahvit.

Elokuvakerho jatkaa syksyn mittaan elokuvissa käyntejä ja sen jälkeen Tuvalla jälkipuinteja kaffeen kera.

Seuraa ilmoittelua myös Akaan Seudun MeNyt osiosta.

Akaan Reumayhdistyksen juhla70-vuotta 29.10.2017

Yhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi KekkonenYhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi Kekkonen

Juhlavieraita.Juhlavieraita.

Sihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilunSihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilun

Reuman maskotit lapsille "Puppanat".Reuman maskotit lapsille "Puppanat".

Akaan Reuman standi ovella.Akaan Reuman standi ovella.

Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.

Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.

Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.

Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.

Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.

Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.