Askartelua

Jatkamme tapaamisia Tulestuvalla Lean ohjauksessa käsitöiden ja askartelun merkeissä  to 16.9, klo 15.

Kangaskassien painatusta ja Seijan ohjauksessa timattimaalausta. Olet tervetullut vaikka ihan tapaamaan jäseniä ja rupatteleen kahvien merkeissä.

KotiGastronomi esittely

To 23.9. klo 15:00,Tulestupa,

Mustanportintie 7, Toijala

Tervetuloa, Lean pitämään KotiGastronomian lisäaineettomien tuotteiden esittelyyn ja maistiaisiin. Löydät satojen tuotteiden joukosta mm. mausteita, maustesekoituksia, teetä, kahvia, kastikkeita, liemiä, salaattikastikkeita, Dippejä, leivonta aineksia , herkkuja, reseptejä jne. Tule ihmeessä, kuulemaan ja tustustumaan mitä kaikkea löytyykin KotiGastronomilta. Kahvit tuttuun tapaan ja arpajaiset.

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Akaan Reumayhdistyksen juhla70-vuotta 29.10.2017

Yhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi KekkonenYhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi Kekkonen

Juhlavieraita.Juhlavieraita.

Sihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilunSihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilun

Reuman maskotit lapsille "Puppanat".Reuman maskotit lapsille "Puppanat".

Akaan Reuman standi ovella.Akaan Reuman standi ovella.

Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.

Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.

Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.

Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.

Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.

Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake