• Kaupunkimehiläistarhaaja Risto Niilimäki vieraanamme Tulestuvalla, torstaina, 17.10. klo 15.

• Pilatestunnit Marin johdolla jatkuvat tiistaisin 22.10 alkaen vanhaan malliin kymmenen viikon jaksoina. Voit myös kysyä kymppikortin mahdollisuutta. Uudet rohkeasti mukaan! Kaikki tiedustelut pilatesohjaaja Marilta p. 040 5679374.

• Eeva Laakso, Apukaupasta tulee esittelemään ja myymään apuvälineitä kaikkiin tarpeisiin, torstaina, 31.10. klo 15, Tulestuvalla.

• Uimaan ja kuntosalille Valkeakoskelle mennään kimppakyydein Toijalan torilta tiistaina 5.11. lähtö klo 13.

• Joulumyyjäisiin askartelut Tulestuvalla klo 15, torstaisin 7.11 ja jatkuen 14.11 ja 21.11.

• Fibroryhmän tapaaminen ti 12.11. klo 18 Tulestuvalla.

• Sääntömääräinrn syyskokous Tulestuvalla maanantaina, 18.11. klo 16:30.

• Pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina, 29.11. klo 17:30. Tarjolla jouluruokaa, hyvää seuraa ja musiikkia.

• Tulestuvalle tulee Jaana Hellevaara kertomaan Mielen hyvinvointi - koulutuksesta, torstaina 12.12.  klo 15.

• Joulumyyjäiset Tulestuvalla, sunnuntaina 15.12. klo 14-16.

TIEDUSTELE KIRSTI p. 040 5597489, Seuraa Akaan Seudun

MeNyt- osiota.

Akaan Reumayhdistyksen juhla70-vuotta 29.10.2017

Yhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi KekkonenYhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi Kekkonen

Juhlavieraita.Juhlavieraita.

Sihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilunSihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilun

Reuman maskotit lapsille "Puppanat".Reuman maskotit lapsille "Puppanat".

Akaan Reuman standi ovella.Akaan Reuman standi ovella.

Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.

Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.

Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.

Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.

Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.

Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.