==========================

Askartelu - ompeluiltapäivä jatkuu Tulestuvalla to 5.3 klo 15 Tuijan ohjauksessa. Voit tulla muutenkin vaan kaffitteleen ja rupatteleen kanssamme.

Fibroryhmän tapaaminen ti 17.3  klo 18 Tulestuvalla.

Tule reikiryhmän yhteiseen tapaamiseen maanantaina 23.3. klo 18 - 20.

Reikihoitajia on runsaasti paikalla, joten saat halutessasi ilmaisen hoidon. Olet tervetullut muutenkin, vaikka keskusteleen ja kaffitteleen.

Yhdistyksen kevätkokous, torstaina 2.4.2020 klo 16:30 Tulestuvalla, Mustanportintie 7, Toijala. Käsitellään sääntömääraiset asiat, ei henkilövalintoja. Yhdistys tarjoaa kahvit. Tervetuloa!

Akaan Reumayhdistyksen juhla70-vuotta 29.10.2017

Yhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi KekkonenYhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi Kekkonen

Juhlavieraita.Juhlavieraita.

Sihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilunSihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilun

Reuman maskotit lapsille "Puppanat".Reuman maskotit lapsille "Puppanat".

Akaan Reuman standi ovella.Akaan Reuman standi ovella.

Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.

Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.

Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.

Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.

Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.

Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.