Akaan Reumayhdistys ry

==========================

Tapaaminen Tulestuvalla to 6.2. klo 15. Kerrotaan mm. mitä kivaa kevään aikana tapahtuu. Kahvia tarjolla. Tapaamisesta voit samalla noutaa teatterilippusi  8.2. klo 17 esitykseen Sampolaan "Sulle nauran neiti kesäheinä". Ei hätää, jos et pääse silloin hakemaan, sillä Kirsti on puoli tuntia ennen esitystä paikalla jakamassa loput teatteriliput.

Fibro ryhmän tapaaminen 18.2.2020, klo 18.00 Tulestupa, Mustanportintie 7, Toijala. Vetäjänä toimii Raija Toivonen ja ryhmätapaamiset ovat ensisijaisesti kyseistä tautia sairastaville. Jatkossakin tapaaminen vetäjän kutsusta pyritään pitämään kerran kuussa. Rohkeasti uudetkin vaan mukaan! Lisätietoja Raijalta, puh. 040 1922773

Askartelua Tulestuvalla to 20.2. klo 15 Tuijan ohjauksessa. Voit tulla muutenkin vaan kaffitteleen ja rupatteleen kanssamme.

Yhdistyksen kevätkokous, torstaina 2.4.2020 klo 16:30 Tulestuvalla, Mustanportintie 7, Toijala. Käsitellään sääntömääraiset asiat, ei henkilövalintoja. Yhdistys tarjoaa kahvit. Tervetuloa!

Hallitus 2020

Kirsti Linna, puheenjohtaja,taloudenhoitaja, spostit, kotisivut, MeNyt

040- 5597489

Marketta Leppänen, varapuheenjohtaja