5155

Vuoden 2023 tapahtumat

Torstaina 2.2. Ei jumppakööriä.

Käsityökerho kokoontuu Tulestuvalla klo 15. Kaffitellaan ja arpoja myös myytävänä. Tule kuulemaan mitä kivaa yhdessä tehdään, Voit ottaa omat käsityösi mukaan, tai vain muuten rupatteleen ja tutustuun jäseniin. Tervetuloa!

Torstaina 9.2. Huom! JUmppa Kööri peruttu. Saamme klo 15 Tulestuvalle vieraaksi Viialan Apteekkari Tommi Koskelan kertoon ajankohtaista lääkeasioista ym.

Tiistaina 14.2. klo 15 Fibrokerho kokoontuu Tulestuvalla Raija Toivosen vetämänä.

Torstaina 16.2. aloitamme klo 14 Jumppa Köörillö ja klo 15 Lukutoukat kokoontuu Eilan ohjauksessa. Tule ihmeessä mukaan. Tarjolla kaffeeta ja arpoja.

Kevätkokous

Tulestuvalla  to 23.2. klo 16:30.

Käsitellään sääntöjen määräämät asiat.

Yhdistys Tarjoaa jäsenilleen hyvät kakkukahvit.

Tulossa, torstaina 16.3. klo 14 alkaen, Keltaisen nauhan päivä. Tarjolla hernerokkaa ja kahvit + pannukakkua, 5€ hintaan. Keltaisen nauhan  kuminauhajumppaa ym.

Lauantaina 1.4. klo 10-14 kaikille avoimet pääsiäismyyjäiset. Myynnissä leivonnaisista pääsiäisaikaan sopiviin käsityötuotteisiin. Lähempänä tarkempaa tietoa, Varaa kalenteriisi nämä päivät. NähdäänTulestuvalla.

1.3.2023 alkaen kotisivumme lakkaa toimimasta ja sitä ennenkin vain perustiedoilla.

Löydät meidät nytkin ja jatkossa!

• Akaan Seudun paperiversion MeNyt yhdistysosastolta.
  • Internetistä osoitteesta MeNyt osoitteesta, https://menyt.fi#akaan reumayhdistys tai

• lyhyesti MeNytakaanreumayhdistys, tulevat tapahtumat ja perustietoja löydät KUN klikkaat  kuvakkeesta "Talo" ja  sitten alas aukeaa Akaan Reumayhdistys osio, mistä löydät tärkeitä puhelinnumeroita.

Reumaliiton reumahoitajan puhelin- ja chat palvelu

Tulestupa, Mustanportintie 7, Akaa, Toijala
Molemmat vain Tiistaisin. chat, klo 17-19, Reumaliiton verkkosivu, oikea alalaita ja puhelintunti 19-20, p. 044 97 65. Kysy lyhyitä askarruttavia kysymyksiä, omahoidosta, esim. lääkkeisiin ja niiden käyttämiseen, rokotuksiin tai leikkauksiin liittyviä kysymyksiä. Palvelu ei vastaa omalla lääkärillä käyntiä tai terveydenhuollon ammattilaisella. Palvelun kautta ei ole mahdollista saada diagnoosia, lähetteitä, reseptejä tai suosituksia lääkäreistä tai terveydenhuollon ammattilaisista.Koulutetut reikihoitajat antavat hoitoja Tulestuvalla edulliseen hintaan. Tuotto lyhentämättömä omalle yhdistyksellemme. Tiedustelut Kirsti Linna

Edullisia adresseja ja käsitöitä myytävänä Tulestuvalla.

Tulestuvalla myynnissä tuotteita.

- taideadresseja suruun ja iloon, 12 €/kpl

- Myös myynnissä paljon käsitöitä mm. neuletossuja, sukkia,

pyyheliinoja ja säilytyspusseja henkarissa jne.

- Akaakankaasta kännykkäpussi ja narureppu, 15€/kpl

Meille käy vain käteismaksu!

Tiedustele hallituksen jäseniltä tai jätä viesti sähköpostiin:

akaanreumayhdistys@gmail.com

Parhaiten rekisteröidyt uusi jäsen reumayhdistykseen Suomen Reumaliiton sivuilta,
liitto ilmoittaa sinut jäseneksi osoitteesi lähempään yhdistykseen.

• www.reumaliitto.fi

• Voit myös ottaa yhteyttä liittyessäsi Akaan Reumayhdistyksen jäsenrekisterivastaaviin tai hallituksen jäseniin. Puheli numerot osiossa hallitus.

• Yhdistyksen sposti; akaanreumayhdistys@gmail.com   (tähän osoitteeseen voi myös ilmoittaa halukkuutensa jäseneksi)