Askartelua

Jatkamme tapaamisia Tulestuvalla Lean ohjauksessa käsitöiden ja askartelun merkeissä  to 16.9, klo 15.

Kangaskassien painatusta ja Seijan ohjauksessa timattimaalausta. Olet tervetullut vaikka ihan tapaamaan jäseniä ja rupatteleen kahvien merkeissä.

KotiGastronomi esittely

To 23.9. klo 15:00,Tulestupa,

Mustanportintie 7, Toijala

Tervetuloa, Lean pitämään KotiGastronomian lisäaineettomien tuotteiden esittelyyn ja maistiaisiin. Löydät satojen tuotteiden joukosta mm. mausteita, maustesekoituksia, teetä, kahvia, kastikkeita, liemiä, salaattikastikkeita, Dippejä, leivonta aineksia , herkkuja, reseptejä jne. Tule ihmeessä, kuulemaan ja tustustumaan mitä kaikkea löytyykin KotiGastronomilta. Kahvit tuttuun tapaan ja arpajaiset.

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Hyvä jäsen,

Kiitos edellisestä vuodesta ja kaikkea hyvää tälle vuodelle!

Jatkamme edelleen tapahtumien suhteen edellisen vuoden linjoilla. Vaikkakin toivomme koronan väistyvän ja päästäisiin tapaamaan ja toimimaan yhdessä.

Jäsenten toivomuksesta tarjoamme tänäkin vuonna tietoa ja toimintaa sekä mahdollisesti matkoja.

Tapaamiset jatkuu Tulestuvalla, Mustanportintie 7, pääsääntöisesti kaksi kertaa kuukaudessa torstaisin klo 15–17.

Otamme vastaan tapahtuma aiheita ja käsittelemme kaikki hallituksen kokouksessa.

Seuraa yhdistyksemme ilmoituksia Akaan Seudun MeNyt.fi osiossa.

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake